Liber pe net

Un prim pas spre libertatea gandurilor.

----------------------------------------------

----------------------------------------

@liberpenet

Am fost la munte... :((

In week-end am fost la munte, am asteptat toata saptamana trecuta sa merg.
Dar am ramas dezamagit, parca nu mai stim sa ne distram. Ne dam dupa colt cand vine vorba de facut gratarul, multi dintre noi au uitat spiritul de colegialitate si au invatat cum sa se fofileze. Daca ai un pic mai mult bun simt pleci mai obosit decat ai venit, pentru ca trebuie sa suplinesti lenea altora. La facut gratar ultimii dar la masa primii.

Am plecat mai nervos decat eram inainte sa ajung acolo. Dar asta este am mai bifat un week-end cu prietenii.

A, apropo am fost undeva pe valea Argesului la pensiunea Serbanoiu. Unde merg deja de vreo 3 ani.

13 comentarii:

  1. Anonim spunea...
     

    Cunosc sentimentul prea bine. In general rar avem prieteni . Culmea unor astfel de situatii este ca lumea te doreste acolo : ca doar prietenii la nevoie se cunosc; si normal ei sunt in cacat daca nu vine unul sau altul sa le dea de mancare.
    Parerea mea ar fi ca trebuie sa eviti astfel de iesiri. Mai bine bei o bere pe balcon decat iesiri din astea bune la iarba verde.
    Bafta!

  2. Vania spunea...
     

    E firesc să te fofilezi de la treabă, dar asta e valabil şi la şes...

  3. Zamfir spunea...
     

    Noi, adică eu şi Ulise, am fost la Cheile Turzii. Per pedes (un total de ceva bine peste 20 de km!) pentru că halicoptra ne este în reparaţie. Peste câteva zile, veţi vedea pe blogul meu o mulţime de poze din "voiajul" nostru!

  4. Sebi spunea...
     

    Zamfir, asteptam, oricum de apreciat faptul ca ati mers pe jos.

  5. Zamfir spunea...
     

    La noi e ceva normal: avem şase picioare (în total!). Continuaţi să treceţi din când în când pe blog şi vă voi bucura şi cu imaginile!
    Bonus: un sfat prietenesc: ieşirea în natură nu se face pe drumurile asfaltate!

  6. Sebi spunea...
     

    Sa inteleg ca Ulise este un patruped: un caine sau un cal?

  7. WildCat spunea...
     

    off topic: te-am adaugat in blogroll.

  8. Sebi spunea...
     

    Done, Wild Cat

  9. alisson spunea...
     

    pare rau..dar cand vezi ca nu te simti bine, cand nu te simti integrat..sau nu simti ca te distrezi.. trebuie sa-i inveti si pe cei din jurul tau sa se distreze dupa stilul tau.. daca ei nu stiu..

  10. Sebi spunea...
     

    Cred ca este destul de greu sa mai educi oameni care s-au comportat asa toata viata.

  11. skykery spunea...
     

    Da, mi s-a intamplat si mie, cu cat mai multa lene cu atat mai bine, daca zici sa facem un gratar, nimeni nu are chef si mai rad si de tine, daia e bine sa ai prieteni care au si ceva in comun :P

  12. Anonim spunea...
     

    Cunosc si eu o situatie de genul acesta si am ajuns la concluzia ca mai bine este sa eviti astfel de iesiri...nu te enerveaza nimeni...nu ai impresia ca pici de fraier si poti sa-ti petreci timpul exact cum vrei tu.Si ca idee oricat de nervos esti tu ei oricum se simt bine...si oricat de suparat pleci ei oricum sunt binedispusi.

  13. Zamfir de Turda spunea...
     

    Pentru Sebi: Ulise este un câine ... blogger!
    http://blogulise.wordpress.com/

Trimiteți un comentariu