Treceți la conținutul principal

Pistol airsoft cu arc

Da, ce sa zic, mi-a venit pistolul.

Mi-am cumparat de undeva din Iasi un pistol cu arc. Problema a fost ca a intarziat la livrare vreo luna. Uite asta este site-ul http://www.airsoft.mygmc.ro/vmchk. Ideea este ca a venit, chiar si dupa o luna, ce ma surprins este faptul ca inainte sa apara le-am trimis mail in care le cer sa anuleze comanda, deja ma luasera dracii.

Pistolul este un Sig Sauer P226 FULL METAL si cum am zis cu arc. Ce sa zic pistolul este o copie fidela. Se demonteaza pana la ultima piesa, si se poate curata sau optimizat :)).

Dar ce a fost distractiv.

Va mai aduceti aminte de comediile ale tari in care apare un hot cam tampitel de fel si scoate un pistol si : STAI CA TRAG - si cand sa trage ii cade incarcatorul.

E asa mi s-a intamplat si mie, vin acasa la sotie, ca sa-i arat jucaria, o desfac meticulos scot pistolul OAUUUU, toata lumea incordata. Bag repede bile, dau sa trag - -- trag si mai vere imi cade incarcatorul direct pe picior si imi invineteste o unghie.
Sotia era pe jos de ras si eu nu mai puteam de durere si saream intr-un picior prin casa.

E clar, unghia mi s-a invinetit si astept sa cada. De ras m-am facut.



Dar l-am reparat cu ceva banda izolatoare si acum jucaria merge ca unsa. Trage destul de tare si a devenit un pic periculos sa ma joc cu el prin casa.

Asa ca daca vreti un pistol ieftin, cu arc asa pentru inceput, ca sa vedeti cum este va recomand pistoul asta. Trage bine, este din metal, ce ma enerveaza la el este ca zdrangane daca-l hatan, imi da senzatia ca o sa-mi cada o alta piese pe picioare - pentru ca este destul de greu. :)))

Smecherie de tinta pentru Airsoft:


Pistoul este pentru airsoft si trage cu bile de plastic, pe care le gasiti mai nou peste tot prin oras la magazin de jucari - adevarat ca cei care cunosc nu isi cumpara bile de la jucarii, merg la magazine specializate. Ca pistoul sa traga cu acuratete ai nevoie de niste bile mai bine facute si care au exact dimensiunile cerute.

Comentarii

Ciupanezul a spus…
Esti adaugat in Blogroll. Astept si de la tine acelasi lucru
Corina a spus…
Asa iti trebuie, daca iei pistol. E o jucarie cam periculoasa. Bine ca nu ti-ai gaurit si altele.:)))))))
skykery a spus…
Incarcatorul a spus calitatea :)) si e tare rau de tot tinta aceea :)
Sebi a spus…
Ce sa zic m-a costa cam 90 Ron - transport inclus, asa ca nu ma asteptam la calitate. Dar merge.
Click a spus…
Poate fi periculos chiar daca e de jucarie. Asa ca prudenta.
skykery a spus…
[]...Liber pe net ne arata noul lui pistol cu arc..Blondutzza a[]
Sebi a spus…
Skykery - merci de link
Notopic a spus…
Deci mai sunt si altii care arunca banii pe jucarii de genul asta :)
Am si eu un pistol la fel... o replica Beretta. Tot pe arc desigur... Mi-ar place unul electric ( e parca altceva o copie exacta cu tot cu sunetul si reculul celui adevarat...) dar preturile deja o iau razna in categoria aia... asa ca ma multumesc cu ce am. Nu m-am mai jucat de cateva luni bune cu el... pana azi... cand mi-ai facut pofta :)) De picat ceva pe picior... m-a ferit Dumnezeu... dar chestia cu zanganitul e lucru comun sa stii ( si al meu o face... si mai am cativa prieteni "inarmati" la fel... care au problema asta. )
Dar tre' sa recunosti ca-i o jucarie destul de distractiva :)) si da!! ... si periculoasa... ca la 200fps... si o bila din cauciuc / plastic te lasa lejer fara ochi ( si daca n-o iei in ochi... sa vezi ce urme frumoase lasa pe corp :)) ) dar tocmai d'asta nu-i pentru copii :D .
RIP a spus…
am luat si eu de la bulangii astia de la gmc ..tot asa am astepta de mia venit rau, dadusem comanda de 2 produse dar unu nu mai ajunsese ca a trebuit sa onoreze comenzi mai vechi ..kkt dupa care am mai dat o comanda si tot asa o ardeau in vrajeli si formalitati ca la posta , sute de produse puse degeaba pe site ca nu se stie daca iti vin sau daca nu te pun sa iti alegi altceva si faza cu produsele recomandate de ei is produse de kkt care le-au ramas pe stoc , imi este scarba sa mai scriu despre ei
Anonim a spus…
Exista si pistoale airsoft pe gaz adica automatice trag foc dupa foc fara incarcare ca si cele reale de foc, cu viteze mari de 310-350 fps, deci mult mai puternice decat cele pe arc (la 7-10 metri sparg un borcan de sticla cu bile de airsoft din duraluminium 0,30 grame ). Aceste arme se incarca dintr-un tub mai mare de gaz si au o raza de actiune a bilei de aprox. 60 metri!Nu necesita nici un act sau autorizare ca si cele cu arc. Pret 290 lei sigilate din USA+ munitie si gaz Bonus! tel. 0742 .474 018 .Stima .
Lică a spus…
As vrea sa imi iau si eu unul.Ce viteza are bila la iesire? Trece prin o doza de bere?
Sebi a spus…
Pai eu am reusit cu un pistol cu arc sa trec cu o bila de plastic prin sticla de bere!

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!