Treceți la conținutul principal

Tarja Turenen

Am fost aseara la Sala Palatului sa o vad pe Tarja in concert. Pai ce sa zic am ajuns acolo pintr-o conjunctura placuta. Tarja are o voce aparte si care nu poate fi confundata. O soprana deosebita. Combinatia de rock cu opera pare o solutie de succes intr-o lumea in care avem nevoie sa visam si sa ne credem intr-o lumea a eroilor, vampirilor si a zanelor frumoase si cu voce tare. :))

Concertul a fost reusit si totul a iesit bine chiar daca sala nu a fost plina. Am ramas surprins placut de Sala Palatului, o sala super pentru concert, unde poti sa stai jos pe scaun si sa urmaresti concertul.
Doamna Tarja are niste trasaturi care te baga un pic in sperieti, pare o dura si care ar putea linistita sa muste un pic din tine. Ce sa mai, i se potriveste de minune cea ce face. Tobosarul mi-a placut foarte mult, a avut un recital de cateva minute in care am ajuns sa spun: spargele da-le dracu- tare gagiul si cum mult tupeu.

Un concert tare intr-o seara de luni care in mod normal nu ar fi promis nimic.

Bravo Tarja si la mai mare.

Urmariti filmuletele de mai jos ca sa-mi dati crezare:

Primul filmulet este edificator si iti formeaza o idee despre cum este TARJA.




Ceva informatii de la WIKI:

"Tarja Soile Susanna Turunen Cabuli (nascuta 17 august 1977 în Kitee, Finlanda) este o cântăreaţă, compozitoare şi pianistă de origine finlandeză binecunoscută pentru participarea sa ca şi voce principală în cadrul formaţiei de metal simfonic, Nightwish. Deşi a pus bazele acestui grup în anul 1996, alături de Tuomas Holopainen şi Emppu Vuorinen, Turunen a fost concediată în 2005 prin intermediul unei scrisori deschise, iar în prezent cântăreaţa se dedică unei cariere independente. Este căsătorită cu omul de afaceri argentinian Marcelo Cabuli.



Tarja este una dintre cele mai populare figuri ale sferei muzicale rock/metal din Europa. De-a lungul carierei sale, care a început în anul 1996, ea a înregistrat opt albume de studio (şase cu Nightwish şi două independente), iar apariţiile sale frecvente la posturile de televiziune din Finlanda i-au consolidat statutul de celebritate. În cariera solo, Tarja a primit două distincţii din partea organizatorilor Premiilor Emma (echivalentul Premiilor Gramy în Finlanda) în anii 2006 şi 2007 iar în cadrul Premiilor Grammy 2009, ea a fost nominalizată pentru colaborarea sa cu artistul de origine germană Schiller, dar a fost eliminată după restrângerea listei."




TARJA SITE OFICIAL

Comentarii

Neamtu' a spus…
A cantat Tarjaa in Romania?!? Eu pe ce lume traiesc? Impreuna cu Nightwish au facut chestii superbe... singura e DIVINA! Si, sincer, nu merita sa fie expulzata asa rusinos din fosta trupa...
Anddrey a spus…
nu mai este nici nightwish nici ea la fel
se potrivea de minune vocea ei cu instrumentele si piesele trupei. :-<

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!