Liber pe net

Un prim pas spre libertatea gandurilor.

----------------------------------------------

----------------------------------------

@liberpenet

Cine stie mai multe despre JJ ?

Imi place foarte mult cum canta fata de mai jos. Dar nu stiu mai nimic despre ea.

Decat ca are porecla JJ.



Voi stiti mai multe - are album - nu are?

Suna foarte bine partea de inceput a melodiei si fata are atitudine. Partea cu Adrian Enache este discutabila, trebuie sa se foloseasca si ea de cineva ca sa urce si sa devina cunoscuta.

Dar totusi cine este JJ?

:))

5 comentarii:

  1. WildCat spunea...
     

    Dragutica melodia, nu am auzit nimic despre aceasta JJ :)

  2. Gauradinmijloc spunea...
     

    Mi se pare ca este tipa care a jucat intr*un serial romanesc de pe PRO TV dar am un lapsus acum

  3. Sebi spunea...
     

    Mi-ar fi placut sa aflu un site cu melodiile ei, de ce am pus intrebarea asta, pentru ca ea a zis un nume de site atunci cand a aparut la TV, dar nu l-am retiunut. Ok poate apare o informatie :))

  4. bogdan spunea...
     

    http://www.myspace.com/jjromania

    ioana oegar

  5. Sebi spunea...
     

    SUPPPPERRR, BOGDAN ESTI TARE,

    MULTUMESC MULT.

    IMI PLACE FOARTE MULT CUM CANTA.

    ESTI TARE

Trimiteți un comentariu