Treceți la conținutul principal

Romanian Music Awards 2009 - Exact din teren

Ieri fiind la Curtea de Arges la parinti ne-am intalnit cu niste prieteni care vreau sa mearga la CRA - YOO - VA.
Drumul bineinteles rupt ca doar suntem in Romania - aceleasi sate de campie care nu ieseau cu nimic in evidenta cat am mers doua ore parca vedeam acelasi film iar si iar.
OK am ajuns la Craiova.

Sa va spun drept ma asteptam sa gasesc un oras prafuit si sarac.
Dar Sursprizzza cand intru in oras undeva pe dreapta un strand aranjat cu cateva sirene la soare si ceva mertane trase asa la umbra ca sa nu se scorojeasca pielea din interior. Orasul m-a surprins placut, in centru o infrastructura in care cladirile noi isi gasesc perfect locul printre cele vechi si cu traditie gen Universitatea, Teatrul, Primaria. In centrul gazon proaspat taiat si udat, mici gradini cu flori, oricum aranjat asa ca pentru sarbatoare.

Despre ROMANIAN MUSIC AWARD 2009 ce sa zic, a iesit destul de bine concertul - am vazut toata elita muzicii romanesti - fiecare care mai de care mai exploziv.
Show-ul nu avea cum sa nu fie fain pentru ca toare melodiile de anul trecut au fost la mare cautare si ascultate.
INA cu HOT a castigat la premii de ne-am plictisit noi de ea, are un glas strident si care scartaie in microfon, exact cum scartaie creta pe tabla.

Tari tari au fost Alex, Smiley si PUYYAAAAAAA - care a facut publicul sa sara in aer de fiecare data cand se auzea "THIS THIS _ THIS IS THE LIFE, I wanna live, I wanna carry on"
Ce nu a fost bine: prea multe premii de dat si la un moment dat lumea a inceput sa plece. Fiind un concert gratuit si in aer liber - s-a facut un dute vino care te ametea si care te sufoca.

Ne-am retras un pic mai in spate am luat niste bere si am vazut concertul in stilul nostru - lungiti pe jos si cu berea la nas - cumparata de la un KM distanta de concert ( nu era bere in zona, decat la terasele de fite din centru).

Concertul a avut punctul culminat spre sfarsit undeva dupa 12 jumatate cand si-a facut numarul Alex, Smiley si Puya.



Dupa iei, vine si Vali Barbulescu si isi ia ramas bun si toata lumea incepe se intreba "BA" "BA" - mai vine Ja Rules sau ce dracu.

Si vine si NEGRU pe la ora unu - aplaudat la maxim - dar dupa parerea mea un mare fas, au dat banii aiurea organizatorii, si-a facut numarul dar nu prea a prins sa zic asa. Cea mi-a placut este glasul ala de negru de USA. A cantat si Cream o melodie cu el, dar dupa parerea mea prea cuminte si cu bun simt.

Trecand peste toate Show-ul reusit, bravo organizatorilor, Craiova un oras frumos.

Craiova un oras al culorii si diversitatii etnice (asa ca sa nu mai ma injure bastinasii) - plin de culoare si care merita sa treci prin el.

" CRA YOO VA "

" THIS THIS - THIS IS THE LIFE "

Comentarii

Unknown a spus…
Bun articol si imi place ca nu ai denigrat realitatea :D ,Craiova e un oras frumos,lucrurile au inceput sa se schimbe in bine de vreo 2-3 ani,concertul chiar mi-a placut si mie in ciuda celor care l-au criticat,mie unul nu mi-a placut puya,sonorizarea melodiei lui a fost mult sub ceea ce se aude la TV,te mai astept pe la Craiova,cine stie poate bem o berica!
Sebi a spus…
Zangaman cand am auzit ca prietenii mei se duc in Craiova, am cuplat imediat si sub influenta comentariului tau anterior. Este clar cineva acolo se ocupa de oras.
Oras care este in crestere cu siguranta.
alisson a spus…
si eu mi-am petrecut jumatate din copilarie in Craiova si majoritatea vacantelor mi le petrec pe acolo si pot sa spun ca da este un oras extraordinar, mai ales acum ca are o alta culoare.
Cat despre RMA am vazut si eu la tv, si nu stiu parca am ramas si eu cu un gust oarecum amar, parca ma asteptam la ceva mai mult. Insa cica sa ne multumim cu ce primim.
Poate ma luati si pe mine cu voi :D
Sebi a spus…
Daca mai trec prin Craiova dau de veste si bem mai multe beri. Iar daca aveti voi drum prin Bucuresti cu cea mai mare placere ne intalnim.
Corina a spus…
Am fost si eu la acelasi concert si nu am ramas impresionata nici de oras si nici de concert. La ce industrie muzicala avem, te doare mintea.Dupa parerea mea este un oras de campie la fel ca toate celelalte. Nu au nimic din eleganta si aerul boem al oraselor din centrul tarii. Mai au de mancat.
achilianu a spus…
E frumoasa Craiova...frumos si articolul...Vrei sa facem schimb de lin-uri?citeste www.achilianu.eublog.ro si daca vrei,lasa-mi un comment...sanatate
Ana Răducanu a spus…
Mare e gradina domnului :)) eu sunt din craiova si nu am fost la RMA, insa ma bucur ca a fost un motiv pt "outside-eri" sa vina aici...imi place tenta pozitiva a articolului, desi eu abia astept sa plec la facultate la bucuresti...ce paradoxal..

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!