Diagnoza motor Alfa Romeo 147
M-am apucat de facut diagnoza masinii mele. Ca sa intelegi despre ce vorbesc, am o Alfa Romeo 147, 2.0 150 Hp Selespeed. La inceput mi-a fost destul de greu sa gasesc mufa de diagnoza. Dar dupa ce am cautat pe internet mai multe informatii am aflat ca aceasta mufa de diagnoza este sub volan.
Cum se procedeaza:
- sub volan o sa gasiti un capac cu doua suruburi - unul in stanga si unul in dreapta volanului;
- desfaceti cele doua suruburi si trageti usor din partea stanga pentru declipsare;
- mufa de diagnoza este undeva sub blocul de siguranta - localizata undeva jos in mijloc;
- conectati cablul de diagnoza. Eu folosesc un cablu K-line interfata USB, care se poate folosii cu succes si la scanarea erorilor pt. masinile din grupul Volkswagen, Audi, Skoda. (VAG-COM). Cablul arata ca cel de mai jos. Ca sa va puteti face o idee:
- dupa ce ati conectat cablul de diagnoza, porniti motorul, porniti laptopul. PC-ul o sa recunoasca acest cablul ca un convertor serial - usb. In device mangeri o sa regasiti acest cablu instalat ca un port serial. Atentie trebuie sa aveti drivere-le acestui cablu, XP-ul nu-l recunoaste. Eu aceste driverele le am si le-am primit in acelasi timp cu cablul de diagnoza.Sper ca aveti aceste drivere si ati reusit sa instalati cablul.
Un ghid de instalare interfete/ cabluri gasiti aici : Help instalare
- download-ati si instalati software-ul de diagnoza. Eu am folosit un soft Free: Multiecuscan. Softul de diagnoza se poate descarca gratuit: Multiecuscan
- va rog, sa folositi ghidul de mai sus si o sa puteti sa va scanati modulul ECU al motorului, si sa sterget si interpreta erorile.
Succes si daca aveti intrebari lasati un comment.
M-am apucat de facut diagnoza masinii mele. Ca sa intelegi despre ce vorbesc, am o Alfa Romeo 147, 2.0 150 Hp Selespeed. La inceput mi-a fost destul de greu sa gasesc mufa de diagnoza. Dar dupa ce am cautat pe internet mai multe informatii am aflat ca aceasta mufa de diagnoza este sub volan.
Cum se procedeaza:
- sub volan o sa gasiti un capac cu doua suruburi - unul in stanga si unul in dreapta volanului;
- desfaceti cele doua suruburi si trageti usor din partea stanga pentru declipsare;
- mufa de diagnoza este undeva sub blocul de siguranta - localizata undeva jos in mijloc;
- conectati cablul de diagnoza. Eu folosesc un cablu K-line interfata USB, care se poate folosii cu succes si la scanarea erorilor pt. masinile din grupul Volkswagen, Audi, Skoda. (VAG-COM). Cablul arata ca cel de mai jos. Ca sa va puteti face o idee:
- dupa ce ati conectat cablul de diagnoza, porniti motorul, porniti laptopul. PC-ul o sa recunoasca acest cablul ca un convertor serial - usb. In device mangeri o sa regasiti acest cablu instalat ca un port serial. Atentie trebuie sa aveti drivere-le acestui cablu, XP-ul nu-l recunoaste. Eu aceste driverele le am si le-am primit in acelasi timp cu cablul de diagnoza.Sper ca aveti aceste drivere si ati reusit sa instalati cablul.
Un ghid de instalare interfete/ cabluri gasiti aici : Help instalare
- download-ati si instalati software-ul de diagnoza. Eu am folosit un soft Free: Multiecuscan. Softul de diagnoza se poate descarca gratuit: Multiecuscan
- va rog, sa folositi ghidul de mai sus si o sa puteti sa va scanati modulul ECU al motorului, si sa sterget si interpreta erorile.
Succes si daca aveti intrebari lasati un comment.
Comentarii
virgilius123@gmail.com
Daca dai search pe google: cablu diagnoza sau cablu obd, o sa gasesti o multime de vanzatori. Iar soft-ul este gratuit asa cum am scris mai sus.