Treceți la conținutul principal

Probleme in Bulgaria

Da, probleme in Bulgaria in concediu. Am fost in Bulgaria intr-o mini vacanta in care am luat tepe atatea incat sa zic ca nu mai ma duc in Bulgaria in concediu.
Am ajuns vinerea trecuta in Nisipurile de Aur, parcam noi masina pe un drum cu sens unic si cu scoar de parcare. Toate bune si frumoase, mergem la masa, mergem la piscina si pe seara ma gandesc sa iau din masina o sticla de apa. Dar surpriza masinile nu mai erau acolo, disparusera de parca nu fusesera niciodata acolo. Doua masini nu mai erau, asta era seara pe la 9 si ceva. Ma duc la hotel sa intreb de politie, dar receptionera nu intelegea engleza prea bine si nici de sediul politiei nu stia. Am ramas PAF sa vad ca nu stiu nici macar unde este sediul de politie. Imi vine in cap sa intreb la magazinul din hotel. Gagiul de la magazin era mai informat si ne-a spun unde ar fi posibil sa fie masinile. Am mers noi unde ne-a zis asta de la magazin, adevarat masinile noastre erau acolo blocate. Cand le-am vazut m-am bucurat macar ca sunt acolo si nu undeva in Italia la dezmembrari. Teapa unde a intervenit, acolo in parcare trebuia sa iei legatura cu un bisnitar intr-o ghereta care avea ceva acte completate pe care tu trebuia sa le semnezi. Am platit 54 de Euro sa-mi iau masina. Mi-a cazut fata cand am auzit cat este de plata, dar asta este, bine ca ne-am gasit masinile. Cand ajungem la hotel - fetele ne intreaba de chitanta - dar noi - care chitanta - da - ne-a pacalit si la bani bulgarul - cica ne-a pacalit cu vreo 20 de Euro.

Asa ca in Bulgaria aveti grija:
- unde parcati masina - ori se ridica de catre Spider - ori se ridica de catre hoti.
- ce pierdeti, eu mi-am pierdut si cheia de la masina si a trebuit sa dau inca vreo 10 Euro pentru recuperarea ei de la un baiat bine intentionat de la sezlonguri.
- cand platiti sa cereti chitanta.
- si cand schimbati bani sa fi atenti la curs.

In acest concediu cu peripeti, am dat in jur de 74 de Euro in plus doar pe tepe.
Adevarat bulgarii au hoteluri mult mai multe si mai ingrijite ca cele din Romania, dar cand pleci cu masina trebuie sa fi in alerta.
Eu creadam ca sunt basme si zvonuri faptul ca se fura masini in Bulgaria, e , nu este asa, chiar la noi in hotel s-a furat o masina. Asa ca ochii in patru pentru a nu pleca pe jos in Romania.

Comentarii

Bogdan Cîrstea a spus…
Haha!
Un post foarte reusit! Imi place stilul tau!
Crezi ca am putea face un schimb de bannere?
http://teoriataranului.blogspot.com/

Multumesc!
Bogdan Cîrstea
Essences a spus…
eu nu ma vad in blogroll-ul tau, asa cum te dai tu mare ca m-ai adaugat. Cand ma adaugi tu, te adaug si eu. Astept sa-mi dai de stire. O zi buna!
Anddrey a spus…
nu esti primu si nici ultimul care pateste asa ceva
noi semanam cu ei si ei cu noi
crezi ca bulgarii nu au patit asa ceva niciodata la noi in tara...?
nu stiu ce sa spun, poate in urmatoarea vacanta nu mai patesti asa ceva :)
Daniela a spus…
hehe, altfel de plictiseai, sau era totul mult prea perfect :)). E bine de stiut daca am de gand sa plec acolo, noroc ca n-am masina, altfel ce sa-mi ridice? Boii de la caruta doar... :))
Sebi a spus…
Chiar nu ma plictiseam cu vreo 74 de Euro in buzunar. Dar daca aveti de gand sa mergeti in Bulgaria cu masina voastra aveti grija, ochii in patru.
Invatati din greselile altora :))
Petra a spus…
Am fost si eu anul acesta in Bulgaria, mie mi s-a parut mult mai frumos, mai ingrijit si mai ieftin ca la noi. Am fost in Sveti Vlas, o statiune mai micuta.
In schimb am pierdut si eu cam 10 E la cursul valutar, lucru pe care l-am patit si in Romania de multe ori. Pentru ca si ei adopta aceeasi metoda, nu afiseaza cursul de cumparare, ci doar de vanzare si te pun sa semnezi. In Romania am pierdut mai mult decat in Bulgaria.
Acum depinde si de zona, in Sveti Vlas chiar a fost frumos si nimeni nu fura nimic. In sensul ca lasai geanta pe plaja si cu orele si gaseai totul in ea.
Corina a spus…
Chiar daca am patit ce am patit , tot la ei ne vom petrece concediu. Daca nu am fost atenti ne-au taxat. In Romania nu te texeaza daca esti cu capul in nori?????

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!