Liber pe net

Un prim pas spre libertatea gandurilor.

----------------------------------------------

----------------------------------------

@liberpenet

Haggard - o trupa de exceptie

O trupa care m-a impresionat, la care am fost la concert-ul lor in Bucuresti fara sa stiu nici o melodie. Un prieten bun, s-a gandit la mine.

O trupa care au melodii care imi induc optimism.
Sper sa-i mai revad in concert in Romania. Au o solista "indracita" si care stie sa faca atmosfera. O adevarata trupa cu spirit si care parca te face sa lupti. :)

Sa nu va speriati de glasul solistului. :))



7 comentarii:

  1. Anddrey spunea...
     

    o trupa care AU melodii ?
    nu era o trupa care ARE melodii ? :|
    Intreb si eu :P :D

  2. Corina spunea...
     

    Raspunsul : da o trupa care are melodii. Important e ce intelegi dintr-un text si nu cum il redactezi. "Ti-a placut cum canta "?? Sper sa intelegi sensul ghilimelelor.

  3. PACO spunea...
     

    Canta bine

  4. Anddrey spunea...
     

    mi-au placut toate melodiile, in special prima :)
    imi par cunoscuti :|

  5. Edith spunea...
     

    in a fulmoon procession e geniala, ascult haggard de mai de mult si niciodata n-am afirmat ca nu-mi plac

  6. inka spunea...
     

    Buna, daca vrei sa facem un schimb de linkuri, astept sa ma contactezi pe blog, printr-un mesaj cu datele tale. Iti multumesc si o zi faina iti doresc! Inka

  7. WildCat spunea...
     

    Asculta "Awaking the centuries" albumul complet. Este o intreaga opera acolo.

Trimiteți un comentariu