Treceți la conținutul principal

Casatoria in trei

Omul se pare ca s-a plictisit de celula societatii, vrea acum ceva mai mare: familia din trei. Depinde de preferinte in ce combinatie: 2 femei si un barbat etc.
Am gasit pe net deja doua femei la a doua tinerete care s-au gandit sa-si ia si un barbat pe langa casa. Tot timpul este nevoie de un barbat. Este vorba de Janet Kira Lessin de 55 de ani si Sasha Lessin, in varsta de 68 de ani, s-au casatorit legal in anul 2000. In urma cu un an si jumatate, au decis sa-l ia in casatorie si pe Shivaya. Cu alte cuvinte, barbatul le-a devenit sot si nu oricum, ci printr-o ceremonie publica. Acum si-ar dori sa aiba acelasi drepturi ca fiecare 'cuplu' casatorit: drepturi la mostenire sau reduceri la impozite.

Campania desfasurata de Janet Lessin prin World Polyamory Association este sustinuta si de Abby Ellin, jurnalist de la The New York Times, care este de parere ca aceste uniuni nu au la baza sexul cu parteneri multipili, ci relatii complete si totale intre cei trei.

Potrivit ONG-ului Loving More din Loveland, Colorado, in SUA exista aproximativ 50.000 de poliamoristi, din care 25% traiesc in triade.
Este o noua perspectiva. Acum voi decideti daca merita sa incercam sau sa militam pentru asta.

Va intreb:
Sunt mai multe avantaje sau dezavantaje ale casatoriei in trei?

Comentarii

Anonim a spus…
Daca as fi sa traiesc in 3 as prefera sa mai iau o femeie cu mine. Sa fim doua la treburile casei si sa avem grija de copii tot amandoua :)) Ar fi un dezastru pentru mine sa mai iau un alt barbat. Sa strangi dupa 2 si sa speli dupa 2.Doamne fereste!

Serios vorbind e total nociv pentru educatia unui copil.
Sebi a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sebi a spus…
Cu siguranta ar fi nociv pentru educatia unui copil. De asta trebuie sa existe un echilibru. Este o inca o anomalie a societatii de astazi. Din perspectiva unui barbat pare mai simpla situatia de a locui cu doua femei. Invers pare mai dificil. Cu siguranta cei doi barbati s-ar lua la lupta sa intre in gratia consoartei. Si dai si lupta. In Romania nu o sa prinda asta nici intr-o suta de ani.
Anonim a spus…
Nu vad care ar fi problema la o casatorie in trei.

Eu sunt de parere ca daca cele doua femei se inteleg bine inpreuna si vor sa imparta acelasi barbat, de ce sa nu o faca.

Sunt de aceasi parere si daca ar fi invers.
Sebi a spus…
Nu cred ca s-ar putea.

Doi barbati si o femeie in aceasi casa ar fi sinucidere curata.
Or sa stea cei doi barbati cu pistoale pe masa.

:))
Rere a spus…
De parca femeile nu se cearta pe barbati:)) Mai mult, se bat, se paruiesc, se tavalesc in namol/ciocolata/miscellaneous. Cred ca la un anumit moment mi-ar conveni. De amuzament, asa...Asta inainte sa ma hotarasc sa fac vreun copil. Cred ca mi-ar placea doi tipi, ca paruiala nu imi miroase prea bine:-"

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!