Liber pe net

Un prim pas spre libertatea gandurilor.

----------------------------------------------

----------------------------------------

@liberpenet

Hai !

Ma-am bucurat, ca unii prieteni au comentat articolele mele.

Dar ati vazut si aici au intrat " aia " care au tinut sa imi arate (sub semnul anonimatului) cat de neadecvat si confuz am putut sa scriu si cate greseli gramaticale am avut.

Discutam cu o colega tema asta. Mi-a sugerat sa scriu cu mai multiiiii de iiii asa ca sa ajunga acolo unde am uitat unul sau sa mananc unul pentru a suplin.. un " ...i" in plus.

Cat de josnici sunt acesti oameni, si fara ei nu am mai putea sa facem remarca " ...cati idioti pe lumea asta" .

Nu am vrut sa scriu asta, dar de ce nu atata timp cat se poate si este la liber.

Oricum, sper sa inteleaga ca trebuie sa vada partea plina a paharului si sa ne caute atunci cand suntem plecati.

2 comentarii:

  1. Lazarina spunea...
     

    Ca peste tot si in toate actiunile pe care le facem exista carcotasi care sa spuna : " Bai nu asa... Daca eram eu faceam asa... " Putem include carcoteala ca unul din sporturile nationale la romani, pe langa acela( mult mai drag noua): " Sa moara si capra vecinului".

  2. Sebi spunea...
     

    Trebuia sa o zica cineva si asta cu "Capra" - asa ca ai zis-o tu.

Trimiteți un comentariu