duminică, 19 decembrie 2010

Repriza a doua la handbal

Cred ca repriza a doua la hanbal este cea mai lunga. Astazi am vazut acest lucru!
Astazi am batut Danemarca la ea acasa, fetele s-au luptat asa cum nu au mai facut-o romanii de mult. Am vazut determinare, unitate, mandrie, iubire, durere. Aceste fete ne-au aratat ca putem sa fim invingatori cu un public ostil. Au uitat de loviturile luate, si-au pus ambitia si au reusit.

Fetele s-au razbunat * ne-au razbunat, au aratat ca avem valoare in handbal.

Radu Voina ne-a aratat cum trebuie sa fie un antrenor, un om deosebit, un om bun care a unit aceste fete valoroase in echipa Romaniei. O performanta extraordinara!

Totul a mers bine si am dovedit forte ale handbalul european * mondial dupa mine.

Felicitari, Felicitari, Felicitari!!!

Sunteti extraordinare!!!

Danemarca - Romania 15-16,
Campionatul European din Norvegia si Danemarca 2010

Un comentariu:

Corina spunea...

A fost un meci cu, calmantele pe masa. Nu am ratat niciun meci de-al lor si in astfel de momente sunt mandra ca sunt romanca.
Felicitari din tot sufletul!

Jos coruptia!

Jos coruptia. Ce se intampla acum este un exemplu de democratie, predata de tineri de 25 - 30 de ani. Oameni care au inca sange de roman si ...