Treceți la conținutul principal

Need For Speed World

Need For Speed World cred este primul joc gratuit al celor de la EA GAMES. Iti faci cont download-ezi jocul client si este gata de cursa. Ce imi place pentru ca toate salvarile: profil, masina sunt salvate pe serverele EA Games. Astfel poti sa joci din mai multe locuri, PC-uri.


Need For Speed World Link


Jocul este cu mult sub grafica obisnuita NFS, dar fiind un joc gratuit poti sa spui ca este destul de reusita. Va intrebati cum au lasat cei de la EA Games un joc la liber. Este si aici o smecherie. In joc poti sa-i cumperi masini dar destul de greu, pentru ca trebuie sa urci foarte multe nivele si apoi ai acces la anumite upgrade-uri, si masini. Dar exista o portita mult mai usoara, poti sa cumperi BOOST - dar cu bani reali intrand pe site-ul EA Games. Aici m-au cam enervat, pentru ca jocul este clar facut pe platformele vechi NFS, iar daca tot au lasat acest joc la liber, trebuiau sa scaota aceste limite. Oricum un joc reusit unde poti sa te intreci cu prietenii, un mediu unde fiecare poate sa joace de la el de acasa.

Comentarii

health a spus…
trebuie sa inerc si eu varaianta asta
forever young a spus…
de unde il pot descarca

????
Sebi a spus…
Pai iti faci cont, pe site-ul NFS World, apoi mergi la sectiune Download Client Games, instalezi, faci update de game (se face intr-un mod automat) dar trebuie doar sa dai OK si asta este tot.
Bobo a spus…
Super tare , visez si eu sa ma mai bag la un joc, am jucat si eu pe vremuri Need For Speed, si mi se pare faina ideea de joc free, bani or fi facut destui :)
Mersi de link si de idee.

PS te am sunat si te mai sun ;)
Nicu a spus…
Ceea ce mi-a placut si imi place la NFS este coloana sonora. Uneori dau drumul la joc numai ca sa ascult melodiile.
Sebi a spus…
Melodiile sunt bine alese, senzatia de viteza este completata.
Un joc reusit, NFS este intre jocurile cu masini ca Ferrari in lumea masinilor. Dar sa vedem ce pot sa mai aduca nou in noiembrie, cand se va lansa noul NFS.
interesat de un schimb de banner/link?
Timis News a spus…
interesat de un schimb de link?

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!