Treceți la conținutul principal

Cel mai bun primar

Nu m-am putut abtine. Sa scriu cateva randuri despre primarul nostru iubit. Bravo domnule Oprescu sunteti cel mai bun primar pe care l-am avut pana acum. Sunteti cel mai sincer om pe care l-am intalnit. Stiti exact ce vor bucurestenii care v-au ales, vor agitatie prin presa si asa este toti vrem sa inceapa "Gropaniada".
Cand ascultam la stiri cum domnul Oprescu era asa de sincer ca un copil de 5 ani, zicand ca : hai sa facem un pic de galagie, ca presa si bucurestenii vor sange si gropari aruncati in focul iadului. Ma bucur ca sunteti asa de sincer.

Ma gandeam la ungurii asa huliti de noi, care in momentul in care un ministru a declarat public ca a mintit in legatura cu un subiect care ardea, ...a fost zburat in doi timpi si trei miscari doar prin putea poporului. Noi ce facem stam cu maine in san si ne uitam cum isi bat alesii joc de noi. Ne mint pe fata,.. si-au pierdut si bunul simt si spun acum lucrurile verde in fata.

"Hai sa facem un pic de agitatie si apoi ne vedem de ale noastre".

Pacat ca bucurestenii au votat un asa om. Asta este, asa suntem noi toleranti, lasam loc de astfel de manifestari, ne lasam calcati in picioare - de toti cei care ne conduc. Imi vine sa vars cand vad acest personaj pe ecran. Macar Vanghelie asa este el, de acolo din Rahova sau de unde o fi el - are scoala de cartier - nu am pretentii. Dar de la un doctor voi ce asteptati... Pacat, eu cred ca un primar bun, ar putea sa scoate ceva din Bucurestiul asta. Nu imi vine sa cred cat de pasibili suntem, stam cu mana in fund si privim circul asta ieftin. Nu o sa se schimbe mare lucru cu atitudinea asta.

Poate o sa spuneti, ca da, a fost o iarna grea, in Romania nu avea cum sa nu apara atate gropi. Am inteles asta, dar atitudinea alesilor ?, banii nostri unde se duc?

Bani care sunt din ce in ce mai multi ... bani la bugetul de stat.

Domnule Oprescu multumesc ca ne sunteti primar, va multumim pentru sinceritate, va multumim pentru ca ne invati ce inseamna resemnarea...

... Nu se poate asa ceva...


:)) uite ca se poate .. se intampla in Bucuresti

Macar Hotnews a avut tupeul sa publice asta: Articol Oprescu

Comentarii

Corina a spus…
Ne meritam soarta. Majoritatea bucurestenilor l-au votat. Macar sa aiba demnitatea de a nu mai comenta.

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!