Treceți la conținutul principal

Libertatea de exprimare

"NUMAI UN PROST NU STIE CE SA FACA CU LIBERTATEA LUI"

Asta mi-a spus-o o persoana foarte draga mie. In contextul actual , mi se pare ca romanii nu sunt in stare sa-si traiasca libertatea castigata de niste tineri acum 20 de ani. Asta s-a vazut in ultimele luni. Inca mai credem in reforme miracol si in promisiuni de tot rasul. Scria pe niste afise postate pe toti stalpii 1989-2009 DEGEABA. Mi se pare o jignire totala la adresa oamenilor care si-au pierdut pe cineva drag in decembrie 1989.

Astia sunt oamenii care sunt speriati de libertate.
Astia sunt oamenii care nu stateau la coada sa ia o portocala, o margarina infecta. Sunt oamenii care nu erau deranjati ca apa calda era cu portia, ca nu aveam curent, ca fiecare pas ti-era urmarit.

Nu as mai putea trai asa niciodata.Acum urmeaza sa mai facem un pas gresit, prin votul nostru catre Geoana.

Se pare ca Romania vrea din nou un comunist la conducerea tarii. Romanii au uitat ca Prostanacul asta e urmasul lui Nea Ilici, care multumea minerilor ca au "plantat" panselute in Piata Universitatii. Au uitat ca in partidul asta sunt toti baronii locali ai Romaniei. Se pare ca prostimea e majoritara in tara asta si in concluzie vor pune stampila pe Geoana. Dar pana la urma avem tara pe care o meritam.

Bucurestenii si-au luat-o cu Oprescu si chiar ma bucur.

De ce nu ne-am lua-o si cu "Prostanacu" de Geoana. Traisca din nou COMUNISMUL.

By Corina

Comentarii

Sebi a spus…
S-a ajuns cam departe in aceasta campanie electorala. Si Base cat si Geoana si-au pierdut farama de diplomatie, au jucat murdar si ne-au intoxicat. De data asta usor usor tind sa cred ca pe orice ai vota o sa fie la fel. De data asta cunoastem ambele tabere nu prea mai sunt necunoscute. Pacat ca ambele directii par, cel putin acum sa duca spre ceva incert si spre ceva care nu va ajuta tara.

Nici nu stiu, sa mai asteptam inca vreo 20 de ani sa moara Iliescu, Geoana, Basescu, Boc, Vadim si toti ceilalti si inca vreo 30-40 pana o mierleste si Ponta si Bourenu ca sa scapam de clica asta de tampiti. Da, eu cred ca ati ajuns la aceasi comcluzie ca si mine usor usor trebuie sa ne imunizam - intr-un fel sau altul - la idioati, idioate si mizerii politice. Chiar daca nu am urmarit cu interes aceasta campanie, prin diferite cai au reusit sa ma intoxice.

Sper sa castige cel mai bun dintre cei doi rahati.
O sa avem pentru urmatorii ani ori un SuperBasi ori un Prostanac. Nu ma-ar mira sa apara niste produse in comert: Prostanac - pentru tratarea idioteniei si fatarniciei si Superbase pentru tratarea calvitiei.

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!