Liber pe net

Un prim pas spre libertatea gandurilor.

----------------------------------------------

----------------------------------------

@liberpenet

Jos semaforul de la Lacul Morii - Ciurel - Crangasi

Dragii ..., nici nu stiu cum sa va numesc, politisti, coordonatori al traficului din Bucuresti.

Va atrag atentia si va rog. :))

Sunt un om care trece in fiecare zi la ore de varf pe Podul Grant - m-am saturat sa stau zilnic aproape o ora pe acest Pod. Trebuie facut ceva. Lasati mai mult verde la cele doua magnifice semafoare: de la Piata Crangasi si cel mai urat de mine cel de la Lacul Morii - Ciurel. De ce zic ca cel de la Lacul Morii trebuie daramat sau aruncat in aer, pentru ca dupa el in fiecare zi merg cu 70 la ora pana la Cora - deciiiiii acolo este o portiune libera pe care nu o folosim. DE CE, DE CE nu lasati mai mult pe verde acel semafor. Cel putin dupa acel semafor putem face la dreapta avem unde scapa... :)

Nenorocit pod, o mai fi altul in tara ca el? Daca as revolva problema Podul Grand as avea mai mult timp in fiecare zi - cam o ora si jumatate in plus.
Mentionez ca zilnic fac Baneasa - Militari. :((

Dar ma gandesc o face cineva vreo analiza a traficului din Bucuresti. :))

7 comentarii:

  1. yahoo status spunea...
     

    Buna ziua . Detin blogul www.timisoararomania.ro , are page rank 3 si 150 vizitatori unici pe zi .
    As fi interesat sa facem schimb de linkuri . Eu va adaug blogul , in lista mea de parteneri pe timisoararomania.ro iar dumneavoastra adaugati
    site-ul www.yahoostatus.ro cu titlul yahoo status(pentru a nu avea link direct , unul catre altul , e mai avantajos pentru amandoi)
    Daca sunteti de acord va rog sa-mi dati un e-mail de confirmare : admin@yahoostatus.ro iar in cateva ore va adaug linkul la parteneri .
    Multumesc si atept un raspuns ,

    Tudor
    www.yahoostatus.ro
    www.timisoararomania.ro

  2. Sebi spunea...
     

    Off Topic: te-am adaugat dar am un buton Mail-me pe care as vrea sa se foloseasca mai mult. Dar una este sa vrei si alta este sa si reusesti cea ce vrei.

  3. eduard spunea...
     

    si eu mai trec pe pod si cateodata ma duc si spre drumul taberei si stiu prin ce treci zilnic...

  4. lungimedeunda spunea...
     

    Vai de capu meu! Chestia aia se întâmplă în Bucureşti? Chiar e pe bune poza?
    wow=))

  5. Sebi spunea...
     

    Nu este pe bune, nu cred ca avem strazi cu 10 benzi pe sens. Dar aglomeratia este pe bune.

  6. Anonim spunea...
     

    granT nu D

  7. Sebi spunea...
     

    Multumesc, am modificat.

Trimiteți un comentariu