Treceți la conținutul principal

Madonna - pata de culoare de Miercuri seara

Concertul de aseara un show inedit. Totul plin de culoare. Domnisoara nu cred ca este intreaga la cap, cat s-a schimonosit si a dansat nu credeam ca o sa mai plece de acolo pe picioare. In concert proiectiile de pe scena au facut totul, fara acele clipuri video show-ul era mort.
Dupa parerea mea un show neterminat, parca mai era nevoie de geva, mai incapea ceva, mai mergea inca un pic.

De apreciat faptul ca si-a rupt cateva minute din concert sa ne arate insistenta noastra de a devenii idioti. Si, ca daca, am incerca macar un pic sa ne oprim si sa vedem ce este de facut ca societatea sa nu ne duca acolo unde vrea ea, sa nu ne mai lasam trasi de nas.



Dar pe la jumatate concertului mi-a cazut fata, baga doamna M un clip pe fundal cu niste tiganusi care beau apa din copita vacii, si incepe sa zica: ca a auzit ea la stiri ca noi romanii suntem persecutati, dar o sa fie bine, ea ne intelege si sa speram intr-o lume mai buna. Adica, da, stiu ca sunteti tigani si uite am cantat si o maneluta asa ca pentru voi, eu sunt alaturi de voi, si caruta pe fundal isi vedea de drumul ei.
Eu ma uitam in jurul meu si neam de tigan, ba ori eu sunt prost ori ea. Oricum cum noi romanii suntem foarte orgoliosi s-a inceput sa se huiduie si a mai scurtat-o fata.

Dar se pare ca show-ul nu a fost prea reusit atata timp cat nu s-a cerut bis, pe la 12 fara un sfert GAME OVER si chiar a fost GAME OVERR. Da, au aprins lumina si hai acasss.

Un SHOW NETERMINAT!!!

Cam aroganta fatuca putin dezinteresata, parca ar fi venit la servici, se vede ca face asta de foarte mult timp si ca inca un concert ce mai conteaza.

Comentarii

Anonim a spus…
Un show stricat de mometul acela cu pledoaria ei in privinta persecutarii rromilor ( Si-au facut-o cu mana lor).
Cum spunea unul celebru ( i-am uitat numele) Madonna nu este o cantareata care danseaza , ci o dansatoare care canta.
Maus a spus…
Da. Si pe mine m-a lasat rece concertul Madonnei. Nu am fost niciodata fan, este mult prea trecuta pentru mine. Nu ca ar fi asta o problema, dar stilul adoptat de ea nu ma prinde. Am auzit ca la Sofia ar fi lesinat de doua ori!
Ah, si, ai fi interesat de un link exchange cu NimicInteresant? Daca da, astept datele tale acolo.
O zi buna in continuare! :D
LucicX a spus…
Din cate am inteles eu, tipa voia sa spuna ca rromi sunt persecutati in Romania, si nu ca romanii sunt tigani. acum... n-am fost la concert si nu stiu, oricum nu am fost niciodata fan. :|
Corina a spus…
Am fost de curiozitate acolo si am ramas dezamgita de "produsul de marketing" Madonna. Am comparat cu, concertul lui Kylie Minogue.Madonna e undeva la degetul ei mic.A venit femeia la serviciu.PUNCT.

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!