Treceți la conținutul principal

CUGET LIBER

De cand am inceput sa scriu pe acest blog am devenit mult mai interesat fata de ce se intampla in jurul meu.
Majoritatea celor care au un blog incearca sa aduca ceva inedit si sa atraga noi vizitatori.

Dar intrebarea de ce vrem sa dezvoltam asa de mult blogul.
Sa fie vorba de bani - eu am incercat sa vad daca pot sa fac bani - prin Google Adsense - dar se pare ca nu este o solutie daca nu ai un site bine inchegat si bine facut si mai ales daca nu vi cu continut nou * nu copy - paste *. Este greu sa faci bani cu un blog, enorm de greu, trebuie sa ai rabdare sa se adune continut si cred ca dupa aproape 2-3 ani de munca poti sa spui ca ai ceva solid.
Asa ca puteti sa uitati de bani cu un blog nou facut.
Asa totusi de ce incercam sa adunam noi utilizator, care este adevaratul dedesupt si mobilul care ne face sa scriem.
Eu raman marcat de faptul ca bloguri ca Zoso sau Cabral cu un continut de doi lei si fara mare originalitate sunt pe locul unu in Zelist. La Cabral pe blog mai gasesti cate ceva de citit. Blogurile astea ma duc cu gandul la o melodia de la Parazitii cu Andrei Gheorghe - in care spune el la un moment dat " Muieeee Sacazzz ..." .
Observati, si aici suntem atrasi de idiotenie si Can Can, ne folosim de cei mari ca sa crestem.
Intrebarea este de ce vrem asa de mult sa crestem si sa avem un blog citit, de ce vrem sa fim ascultati de necunoscuti si comentati. Cuget liber si ma intreb, merita atata munca si implicare pentru niste comentarii sau vizualizari.
In general, imi dau seama de substratul unei actiuni dar in cazul asta nu gasesc raspuns.

De ce scriem pe blog ....................?

Poate ma ajutati voi.

"Cuget liber si ma intreb"
Technorati Profile

Comentarii

cristian a spus…
De ce scriem pe blog? este o intrebare foarte buna.
Uni scri din placere, alti scriu pentru a face bani si ceilalti scriu pentru a iesi din anonimat.

Eu unul scriu din placere si din pierdere de vreme.
Sebi a spus…
La inceput si eu am scris din placere, dar apoi am vazut ca necesita mai mult de atat: timp, idei, si multi vizitatori. Si treaba cu vizitatorii este destul de spinoasa pentru ca ii aduci destul de greu. Trebuie sa aduci ceva nou si de interes ca sa-i mai vezi la fata. Oricum sunt la inceput si imi voi da seama pe parcurs daca merita sa continui.
Anonim a spus…
Asa e
Inscriptie a spus…
Foarte importanta intrebarea asta, imi place ca ai ridicat aceasta problema. Cred ca in primul rand trebuie sa ne raspundem noua insine de ce scriem. profit ca nu sunt pe blogum meu ca sa fiu sincer. La inceput am inceput sa scriu pentru a vedea daca intradevar blogul are asa mare importanta pentru google daca e asa cum se spune din punct de vedere SEO. Eram interesat un pic si din punct de vedere profesionat pentru ca la scurt timp am lansat si la serviciu blogul oficial al magazinului. Intradevar blogurile sunt foarte bine vazute de google si daca ai intradevar ceva de spus si scrii asa cum trebuie ai toate sansele sa obtii o pozitie buna in cautari, ceea ce inseamna multi cititori ceea ce la un moment dat se poate renumera prin publicitate, asa cum sa recunoastem ne-am dori toti. Cum zicea, o sa fiu sincer si cred ca lucrurile pe care le urmarim prin blog sunt cam aceleasi, faima - bani pentru ca orice om cu un IQ cat de cat cred ca se gandeste la asta. Asta e marele nostru pacat pe ca eu il recunosc si cateodata incerc sa lupt impotriva lui. Intr-un fel blogul si internetul sunt expresii ale noastre care orice alt lucru care ne inconjoara. Probabil ca nici unu dintre noi nu va gastiga nici bani nici faima s atunci ce avem de castigat? Mi-am adus aminte ca o data ai spus ca prin blog aflam ce mai fac prietenii nostrii. Cred ca e aiurea pt ca in loc sa ne vedem pe o terasa sa povestim sau pe un camp la iarba verde devenim virtuali. LA INCEPUT AM DEVENIT VIRTUALI PRIN MUNCA, LUCRAND TOT MAI MULT DOAR CU MASINA. APOI FANTEZIILE NOASTRE MAI MULT SAU MAI PUTIN SEXUALE AU FOST INCURAJATE SA DEVINA VIRTUALE PRIN CHAT SI ACUM PRIN BLOG MA TEM CA AJUNGEM SA NE IMPARTIM SI INTIMITATEA. Hai ca am scris o gramada de prostii, dar macar am bagat continut, iarta-ma dar m-ai prins intr-o criza de exprimare. Bafta si sa ne vedem cu bine!
Corina a spus…
Personal nu sunt de acord cu blog-urile in general. Sau mai bine zis nu agreez ideea de blog ca jurnal.
La indemnul tau am scris si eu pe blog-ul meu, dar cred ca au trecut ceva saptamani de cand nu am mai postat nimic.
Sebi a spus…
Corina - eu incercam sa gasesc raspunsul la intrebarea: "De ce scriem pe blog?", si nu la intrebarea "De ce nu scriem pe blog?"
"Blog = jurnal" mi se pare destul de tras de par si nu cred deloc in asta.

Inscriptie - m-am bucurat sa citesc comentariul tau - te-ai facut inteles foarte bine in scris. Ce sa zic - BANII - asta sa fie mobilul nostru in a scrie pe blog. BANII reprezinta un motiv destul de serios dar incep sa cred din ce in ce mai mult ca scrisul pe blog apare din nevoia noastra de a ne gasii locul in spatiul asta virtual, in care ne putem exprima liber si pe care-l putem personaliza fara sa fim cenzurati.
Ramane de vazut timpul le rezolva pe toate.
Anonim a spus…
Probabil scriem pentru ca vrem sa impartasim din gandurile noastre si celorlati.
Sebi a spus…
Mai este un aspect de luat in considerare - Google prin Blogger ne vrea online. Ne-a oferit toate conditiile FREE, ca noi sa putem sa ne varsam gandurile pe net si el sa poata sa-si optimizeze procesele si sa devine vorba unui prieten "... mai uman".
Incearca sa gandeasca ca noi ???!!!???
Click a spus…
Nu va reusi niciodata sa gandeasca ca noi.
Sebi a spus…
Eu nu as fi asa de sigur, atata timp cat noi, ii dam informatii noi.
Click a spus…
Nu are cum sa ajunga sa gandeasca ca noi. Noi reactionam diferit la anumiti stimuli. Cati oameni pe pamant, tot atatea reactii. Nu le va invata pe toate in veci.

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!