Treceți la conținutul principal

ARME AIRSOFT - DESERT EAGLE

Am citit zilele trecute un articol pe un blog despre aceste arme.

Armele airsoft sunt copii fidele ale armelor reale. Sunt trei tipuri de arme: electrice, cu arc sau cu gaz. Pentru aceste arme nu iti trebuie permis de port arma.

Film prezentare Desert Eagle


Eu am inceput cautarea de astfel de arme pe internet si se pare ca se gasesc. Eu mi-am cumparat o copie a vestitului Desert Eagle. Este un pistol mecanic cu arc care trage cu bile de plastic. Partea proasta este ca trebuie sa-l incarci de fiecare data dupa ce tragi, cea ce este deranjant. Am vazut pe net un Desert Eagle electric, care pare mai usor de intretinut si pare mai ieftin la consumabile.

De Paste am tras intr-un ou rosu, eu am crezut ca a ricosat din el dar bila a intrat direct in el, a fost super faza cand a venit mama cu o falca in cer si una in pamant - era sa-si rupa un dinte de la bila mea, era prea mult pentru ea - asta dupa ce i-am umplut casa de bilute galbene :))

Sursa GUN SHOP

" Ce este Airsoftul?

Airsoftul este un sport modern ce poate fi jucat fie ca simulare a unui conflict militar fictiv, fie ca hobby recreational de week-end. Spre deosebire de paintball, cu care are cateva elemente comune, airsoftul se bazeaza pe onoarea individuala a jucatorilor, nu pe semne de vopsea lasate pe echipament.
Replicile si echipamentul de airsoft sunt copii fidele ale armelor si echipamentelor folosite de fortele armate sau de catre politie. Cu toate acestea, ele nu pot fi modificate pentru a servi ca arme de foc sau neletale.
În majoritatea scenariilor, participantii au scopul de a elimina adversarii prin atingerea lor cu bile din material plastic cu diametrul de 6mm (sau ocazional 8mm) lansate din replicile de airsoft.
Replicile de airsoft sunt de trei tipuri, din punct de vedere al modului de propulsie a bilei:
a) pe baza de gaz (CO 2, “Green Gas” sau “Red Gas” (propan cu cantitati diferite de lubrifiant siliconic in compozitie, gaz “134a” sau un alt tip de gaz);
b) pe baza de arc (aerul este comprimat, printr-o duza, cu ajutorul unui mecanism cu arc si piston actionat manual), denumite si spring-uri sau spring-ere.
c) cu propulsie electrica (contin sisteme mecanice care folosesc motoare electrice pentru a actiona un piston cu arc (aceste replici sunt cunoscute si ca AEG-uri).

Istorie

Airsoftul a fost dezvoltat in Japonia la inceputul anilor 1950, unde legile locale impiedicau accesul la armele de foc sau neletale. Jucatorii de la inceput cautau o alternativa legala de a isi satisface pasiunea pentru arme si razboi si astfel s-au nascut primele replici de airsoft. Fabricantii au pus un mare accent pe replicarea cat mai exacta a design-ului armelor de foc si de tir, avand totodata grija ca aceste jucarii sa nu poata fi vreodata modificate pentru a primi sau trage cartuse reale. Chiar si acum majoritatea producatorilor de replici si accesorii de airsoft sunt localizati in Japonia, China sau Taiwan.

Moduri de joc

Skirmish

"Skirmish" este cel mai intalnit mod de joc din airsoft. Jucatorii pot folosi metode si mijloace diferite de tehnica militara reala (de exemplu, incarcatoare majorate). Majoritatea practicantilor se imbraca in uniforme si poseda replici al caror pret variaza intre 50 – 2000 dolari. Luptele pot avea loc in orice locatie.

CQB - URBAN

Termenul “Urban”, care face referinta la Luptele urbane, este un mod de joc foarte popular. Ideea de baza consta in jucatul in spatii urbane restranse, avand astfel parte de o desfasurare rapida a actiunii si multiple surprize din partea oponentului. Spatiul de joc trebuie amenajat in asa fel incat sa semene cu o o zona de lupta urbana. Pe teren de obicei se regasesc pereti, porti, usi, scari, tunele, diverse deschideri in ziduri si pereti. Modul urban se poate juca atat ziua cat si noaptea. In acest mod de joc, puterea cu care replicile trag poate fi restrictionata, la fel si distanta de angajare, pentru a compensa distantele mici pe care se disputa meciul .Grenadele, minele si alte capcane se dovedesc utile in acest tip de joc, datorita densitatii inamicilor pe campul de joc. Deseori, jucatorii poarta echipament aditional de protectie, pentru a isi apara diverse zone de lovituri si ricoseuri. La unele jocuri chiar se impune un anumit echipament, pe langa regulile restrictive legate de replica.

MilSim

MilSim, pe scurt pentru Simulare Militara (Military Simulation), combina airsoftul cu elemente militare. Cateva misiuni sunt oferite fiecarei echipe, alaturi de echipamentul de baza :munitie, ratii, baterii, statii radio si alte echipamente. La unele evenimente echipamentul poate fi pus la dispozitie de catre organizator, in timp ce la altele el este adus de fiecare jucator.

Echipele de obicei raman pe teren pana la sfarsitul jocului, intoarcerea lor in zona din afara jocului avand loc doar pentru exceptii medicale sau alte situatii speciale. De obicei, jocurile de simulare dureaza mai multe zile.

Jocurile de airsoft nu sunt limitate la aceste trei moduri de joc, exista cu mult mai multe moduri de a juca airsoft

Sistemul de onoare

In airsoft, se foloseste sistemul de onoare care presupune ca fiecare jucator va recunoaste cand este lovit de un proiectil, deoarece spre deosebire de proiectilele cu vopsea din paintball, bilele de plastic solid din airsoft nu lasa un semn vizibil. Cu toate ca exista proiectile pentru replicile de airsoft umplute cu vopsea, ele nu sunt folosite, deoarece sunt destul de ineficiente.

In functie de distanta de la care se trage si de puterea replicii, un jucator de airsoft simte cu siguranta lovitura pe care a primit-o. Cu toate acestea, un jucator care alearga sau care nu este atent poate sa nu simta lovitura. De aici rezulta importanta arbitrilor. Cu toate acestea, recunoasterea loviturilor individual este foarte importanta, deoarece campul de lupta nu poate fi monitorizat indeaproape de catre arbitrii.

Pentru a preveni eventuale dispute pe teren, jucatorilor le este interzis sa strige altor jucatori ca au fost loviti. Pentru a se asigura de precizia loviturilor lor, jucatorii pot cere ajutorul unui arbitru. Simularea loviturii cu cutitul se face prin atingerea cu palma a oponentului. Acest lucru este util si pentru a evita tragerea asupra unui oponent aflat foarte aproape. In acelasi considerent, se poate apela si la eliminarea prin somatie. De obicei, jucatorilor li se interzice sa traga, daca nu vizualizeaza tinta. Jucatorii trebuie sa desconsidere rafalele trase de un jucator care a fost deja eliminat. Nu se incurajeaza limbajul vulgar si contactul fizic intre jucatori, aceste lucruri putand sa atraga penalizari sau chiar descalificarea din joc. Jucatorii trebuie sa isi resolve disputele amiabil si prietenos.

Toti jucatorii trebuie sa recunoasca daca au fost loviti. Recunoasterea loviturii se poate face in felul urmator:
(1) Se striga cu voce tare “Lovit” sau “Mort”;
(2) Se ridica arma deasupra capului si se poate afisa si un indicator al loviturii. Un astfel de indicator poate fi o haina intens colorata (pe timpul zilei) – de exemplu, o vesta reflectorizanta sau un obiect fosforescent sau stralucitor (pe timp de noapte). Jucatorii care nu recunosc atunci cand sunt loviti, risca sa fie ignorati de catre comunitate. Din acel moment, ei sunt urmariti cu mai multa atentie de catre arbitrii, si daca vor continua sa nu recunoasca loviturile, risca sa fie exclusi din meci.

Datorita sistemului de onoare , multi considera ca in airsoft este nevoie de etica si valoare morala.."

Oricum pentru mine o ocupatie destul de interesanta atata timp cat te impusti cu oameni responsabili. Eu prefer sa trag la tinta decat sa ma impusc cu altii, armele sunt destul de puternice asa ca nu as vrea sa se glumeasca cu asta.

Eu sper sa imi cumpar un pistol Desert Eagle automat ca in filmul de mai sus si sa ma distrez.

Comentarii

Unknown a spus…
Meserie airsoftul !! Eu sunt incepator, dar am achizitionat un Beretta pe gaz care trage undeva la 125 metri/secunda (semiautomata, adica trage foc cu foc fara a fi nevoit sa incarci). Adica undeva la 10 metri perforeaza doza de bere. Deci la pistoale eu recomand gaz sau CO2. vreu totusi sa comand zilele astea un sniper(http://www.airsplat.com/Images/AR-WELL-MB01BSB.jpg), deoarece in timpul jocului il poti folosi la distanta, iar de aproape mergi pe pistol.
Unknown a spus…
Apropo .. Desert Eagle din filmul de mai sus este pe CO2, semiautoat si full automat, are blowback(recul). Este o arma foarte buna.
Sebi a spus…
Tavi de unde ti-ai luat pistolul Beretta. Eu am incercat sa-mi cumpar un pistol cu arc de la un magazin online din Iasi dar asta acum o luna, nu am mai auzit de ei de atunci. Despre firma asta vorbesc http://airsoft.mygmc.ro.

Am comandat un Sig Sauer P226 FULL METAL, mi s-a parut OK pretul si am zis sa incerc mai intai pe arc si daca imi place trec la ceva mai scump. Am dat comanda si nu am primit nici un semn de viata, decat ca arma nu este in stoc si ca urmeaza sa vina din depozitul furnizorului si aici am ramas. As vrea sa mi recomande cineva un magazin serios.
Unknown a spus…
DAca vrei unu mai ieftin, pentru inceput iti recomad un Beretta, metal+abs, costa cam 290 lei si tipul iti da cadou o butelie de gaz si ceva bile. Chiar daca e mai mult plastic este una dintre cele mai puternice pistoale de pe piata. Tipul e foarte serios si nu da tzeapa. Il gasesti aici: http://www.okazii.ro/catalog/22324575/Pistol-aer-comprimat-Gaz-Beretta-92-Automatic-airsoft-Alice-.html

P.S. daca mai ai nevoie de informati sa ma contactezi pe mail : Tavi@gugila.ro
Unknown a spus…
Am uitat sa iti zic, am un beretta exact ca asta si lejer trag in pahar de plastic la 20 metri, precizia este foarte mare ia paharul ... il rupe pe jumate la distanta asta.
Sebi a spus…
Multumesc de info, o sa licitez cand fac rost de ceva bani.
Si daca sparge un pahar de plastic este destul de puternic, se ingroase un pic gluma. Daca iti tragi una in picioar cred ca iti lasa ceva urme. Oricum sper sa particip si eu la un Pac Pac organizat.
Unknown a spus…
am un Jing Gong g36
Hop-up


reglabil

Greutate


3020 gr

Lungime



96cm/74cm

Lungimea tevii


490 mm

Calibrul tevii


6.08 mm

Capacitate incarcator


470 bile

Viteza initiala


110 m/s

Material folosit


ABS+Metal

Tip baterie


Mini Type


ym_justme/0763086110
Arma este noua,am jucat cu ea decat un joc,s-au tras aproximativ 500 de bile.Este inca in garantie am la ea cutia carti.

Are separat pus de mine un Red Dot care isi face toti banii ;))
Sebi a spus…
Si cat ceri?
Anonim a spus…
sal, mi-am cumparat un pistol cu co2 si nu prea mergeincarcat din ce cauza este, nu tine de cat 3 focuri cum fac si eu si inca o intrebare ce parere aveti de BABY HI-CAPA 3.8,sunt necesare nici un act, l-am luat sh.

multumesc
Sebi a spus…
Despre faptul ca nu trage mai mult de cateva focuri nu stiu ce sa zic ca nu am avut un astfel de pistol. Din cate stiu eu cred o arma considerata din categoria Airsoft nu este incadrata ca arma. Dar mai este o chestie in lege scrie ca orice tip de echipament care arunca proiectile si care pot provoca rani sunt considerate arme si necesita port arma. Asa ca daca folosesti aceasta arma in scopul autoapararii nu cred ca it va fi bine daca te prinde Politia. Eu zic ca pentru un pistol cu aer comprimat iti trebuie permis, pentru ca pot provoca rani destul de serioase. Dar daca impusti sticle de bere la munte nu cred ca are nimeni nimic cu tine.
Anonim a spus…
Pѕihοtim Timisoara vа recomanda: - Εxaminаrе psihοlogіca lа angаϳarе / ρeriodica
pentru toate prοfesiіlе,Exаminare psihologica pentru cоncurs post саdru ԁidactic,
asistеnte medicale, admitere fаcultate,Evaluarе, гecrutaгe sі sеlеctie pгofеѕionala Αnaliza pѕіhologica a munсii sі prеvenirea accidenteloг de munсa, Exаminагe
obtinere permis conԁuсerе auto,Exаminare ѕіgurаnta circulatiei.

Examinаre obtіnеre/prelungіre permis port-aгmа letala/nelеtalа
(autоrizare, angajarе) in Timiѕοarа.
wwω.psihotim.ro
Stop by my homepage :: Cabinet Psihologic Timisoara - Psihotim.ro

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!