Treceți la conținutul principal

AIRSOFT

Arme pe care pe mine m-au impresionat. Fenomenul se pare ca este in dezvoltare si sunt putine magazine de acest gen. Daca nu mai puten sa mai jucam Pac-Pac cu pistoale de lemn, atunci avem varianta Airsoft - un Pac Pac pentru oameni maturi.

Puteti sa incepeti cu un pistol de cateva sute de mi - de undeva din piata - un pistol cu arc care trage cu bile si incarcare manuala, daca va place incercati ceva cu gaz sau un pistol electric. Acum caut un magazin serious de unde pot sa-mi cumpar un Beretta cu arc dar sa fie din metal.

Din cautarile mele sunt o gramada de speculanti, pentru ca pe site-urile care par ca vand asa ceva, nu au nimic pe stoc si preturile variaza extrem de mult de la un site la altul. Sunt convins ca sunt foarte multe magazine serioase de Airsoft in Bucuresti dar eu inca nu am gasit unul sau mai bine zis unul care sa fie bine reprezentat online si sa prezinte incredere. Majoritatea site-urilor par sa fie facute pe genunchi in pauza de masa. Mai asteptam poate apare ceva mai bun pe piata.

Oricum daca gasesc un magazin bun cu arme o sa scriu pe blog.

Mai jos sunt cateva filmulete asta ca sa va faceti o idee pana unde se poate merge.



Desert Eagle - preferatul meu in Counter Strike



Beretta TM M9 - in lipsa de altceva, este bun si asta. Oricum ca design este destul de reusit, este mai mic si usor de luat dupa tine.
Posted by Picasa

Comentarii

info-oricevrei a spus…
Da ce pot sa spun, misto, eu am un pistol cu aer comprimat metalic, dar este pe butelie de aer si bile de plumb, este cam periculos sa te joci cu el, de fapt nu poti trage decat la tinta cu el. Eu fac asta doar in poligon (tir sportiv) Cred ca cele prezentate de tine sun chiar misto putandu-te "juca" cu ele.
Sebi a spus…
Mi-am facut comanda de un pistol manual cu arc, trage cu bile de plastic - Sig Sauer P226 FULL METAL, o sa vin cu informatii cand o sa apara de undeva din Iasi.
Ai incercat sa pui bile de plastic in incarcator, pentru ca daca nu-ti trebuie port arma intra in categoria Airsoft.
Anonim a spus…
Buna, eu am gasit un magazin de airsoft din bucuresti de unde mi-am luat un ak47 si sunt foarte multumit de el linkul este valabil si pe site este reprezentat foare bine: www.gunshop.ro
Sebi a spus…
Acest magazin pare mai aprovizionat decat celelalte de pe piata, dar si preturile sunt pe masura. Preturi de Bucuresti.
Anonim a spus…
Magazin nou pe iuliu maniu langa germanos
www.mercenarul.ro
Anonim a spus…
magazin nou pe iuliu maniu
www.mercenarul.ro

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!