Liber pe net

Un prim pas spre libertatea gandurilor.

----------------------------------------------

----------------------------------------

@liberpenet

Primele randuri...

Ma uit mai sus si vad acei omuleti care incearca sa care "internetul" in spate.
De fapt sa dezvolte lumea virtuala si a ideeilor. Ni s-au pus la dispozitie de catre Blogger o "facilitate" sa ne scriem gandurile pe net, asftel incat prietenii nostri sa ia parte, la, si sa guste ciorba mea de ganduri.

Metoda de download-at ganduri pe net. Eu cred ca a aparut din dorinta noastra de a avea o parere exprimata desprea ce se intampla in jurul nostru.
In acest moment cred ca pe blog putem sa facem remarci de genul " O-laba a castigat alegerile - :)) " fara sa ti se para ca esti cenzurat. Blogul ar putea sa devina mai tare ca presa scrisa, si un ziarist sa devina mai tare ca un ziar intreg - asta daca noi o sa intram pe blog sa citim si sa avem o parere.
Personal eu imi doresc sa citesc pe net si altceva decat clasicele tate de la pagina cinci - si sa citesc chilotii nu stiu-cui vedeta care se rupe in "..." de foame.

O sa incep sa scriu pe acest blog doar pentru a contracare ideea ca presa ne considera timpiti - ne "preseaza" cu stiri de actualitate si de larg interes.
* nu ma intereseaza ca unul a violat o vaca si nu o data ci chiar de doua ori* .

P.S. cel putin asa cred.

6 comentarii:

  1. Sebi spunea...
      Acest comentariu a fost eliminat de autor.
  2. Bobo spunea...
     

    Ai mare dreptate vis a vis de treaba cu ''
    presa care ne "preseaza" cu stiri de actualitate si de larg interes. Nu m-am gandit niciodata la perspectiva asta a blogurilor, aceea de a lega oameni, idei, concepte si a lupta pentru sau impotriva a ceva. Bine ai venit online.

  3. Anonim spunea...
     

    Permite-mi sa fiu criticul tau. De ce? Pentru ca critica ajuta. (Asa-i ca cafonia de mai devreme deranjeaza?).
    O sa fiu scurt: ai dezacorduri logice si gramaticale si scrii cam ambiguu. Keep walking/working.

  4. Sebi spunea...
     

    Personal nu am avut in cap sa fiu coerent si sa scriu - compunerea - pe care o sa primesc nota la sfarsit de ora.
    Dar ai dreptate critica constructiva chiar ajuta.

  5. Lazarina spunea...
     

    Am trimis ceva comentarii la micile povestioare scrise de tine, dar am uitat ceva important:
    iti urez BAFTA multa la scris pe blog si mi-ar placea sa comentam cu totii fara sa ne ascundem sub masca de ANONIM.
    E doar o sugestie.

  6. Sebi spunea...
     

    Hai lasa-ma,ati scris si voi asa, m-am tinut eu de capul vostru.3
    :))

Trimiteți un comentariu