Treceți la conținutul principal

Din Bucuresti

Vineri am fost tras pe dreapta ca-n filme, motocicleta de Politie in mijlocul strazii astfel incat sa nu pot sa trec.
E .., acum in general, cam 90% din cazuri -> daca te opreste Politia cu siguranta iti iei amenda.

Ce am facut: am depasit un tranvai pe stanga.
Agentul foarte ofuscat, gata te-am prins, trebuie sa devi pieton 30 de zile, oauuuuu, eu... ma dau lovit, Doamne ce ma fac .... - doar in aparenta, ca de altfel nu sunt sofer de meserie si nu imi castigi banii din asta. Dar sa vezi ma intreaba domnul ce profesie am: pai sunt ... ; incidente ati mai avut? - pai nu... sunt clean, nici macar un punct de penalizare in vreo aproape 10 ani de soferie, ( nu ca as fi un bun sofer, dar nu am fost prins pana acum). Se duce domnul, intreaba prin statie: daca ce am spus este adevarat. Vine la masina, de data asta ma iearta si imi tranteste doar o amenda de 120Ron pentru parcarea in loc nepermis. O platesc pe loc si toate bune. Cu observatia sa fiu mai atent. De vineri pana azi am trait cu impresia ca am scapat usor si ca se putea si mai rau. Dar azi dintr-o discutie cu un prieten mi-am dat seama ca am fost pacalit, pentru ca in locul in care am depasit nu exista banda de mers prin dreapta tranvaiului si astfel se putea depasii.

Astfel, o fi bine sa mai citim din cand in cand legislatia sau sa ne lasam pacaliti de agentii cinstiti care circula pe strazile din Bucuresti????

Si, chiar ma intrebat daca stiu in ce conditii se poate depasii tranvaiul.
Iar eu i-am zis ca nu stiu, pentru ca chiar asa era.
Pacat,  lipsa de informatii costa.

Uite aici mai multe informatii: depasirea tranvaiului

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!