Treceți la conținutul principal

O parere despre IPHONE 2G



Am detinut pana aseara un astfel de Smart Phone. Este un telefon pretentios. Are carcasa din aluminiu si trebuie sa ai mare grija ca sa nu-l zgarii.
Poti sa faci orice daca ai conexiune de internet fiind optimizat pentru navigarea pe internet.
Un atu care trebuie subliniat este sensibilitatea ecranului, nu am intalnit telefon cu touch screen care sa-l concureze pe partea asta. Este un aparat foarte bine finisat cu un design marca Apple reusit.

Pe mine m-a deranjat faptul ca trebuie sa intrii in Itunes, apoi sa-ti sincronizezi datele cu calculatorul fapt ce s-a dovedid ucigator. Ca sa bagi o banala melodie in telefon trebuie sa parcurgi o gramada de pasi.

Nu are Bluetooth, de fapt are Bluetooth, dar doar sa te conectezi la handsfree, si nu poti sa transferi fisiere.

Nu se gasesc foarte multe aplicatii sparte si trebuie sa-ti crack-uiesti softul de baza ca sa poti instala, riscand sa-l faci inoperabil. Nu este practic.
Nu este un telefon care sa-l iei zilnic dupa tine.
Practic este un Ipod Touch la care s-a atasat, agatat, si functia telefon. O sa-se cumpere in continuare, asta pana cand o sa-si dea seama poporul ce este de fapt. Nu este un telefon business mai degraba un telefon pentru liceeni - pentru aia care asculta toata ziua muzica si se uita la filmulete in pauza.

Oricum, daca aveti in gand sa va luati asa ceva, uitati gandul asta. Nu isi merita banii. Iar daca aveti nevoie de functiile multimedia pe care le ofera IPHONE-ul cumparati un Ipod Touch si un NOKIA ca telefon ca este mai sanatos.

Personal am ramas dezamagit.

Comentarii

Anonim a spus…
Parerea mea este ca nu voi mai gasi un telefon cu un design mai tare ca asta.Mi-am dorit mult telefonul asta si dupa lupte seculare l-am achizitionat.Iti vine sa-l lingi, vorba sefului meu.Pareri si pareri.Este pretentios,dar merita.
Momentan nici un telefon de pe piata nu-l egaleaza la design si va trece mult timp pana voi putea sa spun: telefonul asta il vreau acum!!!
Anonim a spus…
Si mie imi place dar nu am avut pana acum. Nu stiu daca merita atatia bani dar e o jucarie faina.
Sebi a spus…
Exact o jucarie prea scumpa.

Iphone-ul este exact ca un film de la Hollywood care dupa ce l-ai vazut iti pare rau ca ai pierdut timpul.
Anonim a spus…
Ai sa vezi ca nu e chiar atat de usor sa te debarasezi de el. Cand o sa dai nasul de telefoanele obisnuite, o sa ti sa para ca acelea sunt de jucarie.
Sebi a spus…
Pai am vazaut, m-am debarasat de el foarte usor. Cand o sa intalnesc un telefon obisnuit nu o sa ma astept sa gasesc mai mult decat un banal telefon. Si nici nu o sa se puna problema sa-l cataloghez.

Dar cand dai o sacose de bani iti pui problema daca ai luat teapa sau nu.
Lazarina a spus…
Nu cred ca sunt o sacosa de bani.Majoritatea telefoanelor mai rasarite sunt peste 7-8 mil.
Daca-l cumper second da nu este foarte mult, dar daca vrei sa-l cumper nou atunci chiar este o sacosa de bani.
Lazarina a spus…
Da de acord cu tine. Asa ca eu zic ca merita la second o astfel de jucarie
Cristian Gheorghe a spus…
Apple 2G a fost creat MAINLY pentru piața americană. Nu se așteptau la succesul ăsta mondial. Ca dovadă că OFICIAL ele s-au vândut numai prin rețeaua de tel mobilă AT&T. Funcțiile iPhone-ului 2G sunt super OK pentru americanul de rând, care are wireless și în fundu curții. De abia iPhone 3G a fost creat ȘI pentru Iurop, cu upgrade-urile de rigoare.
Sebi a spus…
Eu am trecut la HTC Touch Diamond, mi se pare mai usor de folosit, este mai putin pretentios la zgarieturi. Touch Screen-ul este cu mult sub cel al Iphone-ului. Pe HTC cu IGO 2008 am si un GPS destul de sprinten. Eu as da un plus HTC-ului.
Pret mai mic, dimensiuni mai mici, include toate functiile Iphone-ului. Plus pot sa transfer fisiere mult mult mai usor fara enervantul ITUNES, prin care trebuia sa fac transferul de fisiere asa cum vrea APPLE, pe IPHONE nu poti folosi banala operatie COPY-PASTE. HTC Touch are Bluetooth care este un MUST in ziua de astazi. Eu am ramas PAF cand mi-am dat seama ca IPHONE-ul nu are functia asta.
Cristian Gheorghe a spus…
Hmmm... După ce apare iPhone OS 3.0 se va lăsa noaptea pentru sistemele Windows Mobile - based.
Pentru multă vreme.
Anonim a spus…
am o intrebare daca poate sa ma ajute cnv....cum pot sa transfer in iphone fisiere word daca nu am Wireless ... exista program cv....?
Sebi a spus…
Eu am folosit programul Ifunbox, este cel mai bun dupa parerea mea. Te las sa faci Copy Paste cea ce este lucru mare in utilizare Iphone-ul.

Intra aici:

http://www.i-funbox.com/

Postări populare de pe acest blog

Cand ai noroc

Cat noroc am avut aseara in meciul cu Sevilia. E acum nu avem ce sa mai zicem, am avut noroc de un arbitru bun, am avut noroc ca nu am luat gol la cele doua bari din prima repriza. Si cel mai important am avut noroc si am primit un gol cadou. Un gol superb de altfel, un atacant cu greu reusea asa un gol. Jos palaria in fata Unirii Urziceni. Bravo Dan Petrescu! Bravo Meme! Cand ai noroc nimic nu te poate atinge!

:))

Se duce un homosexual la doctor: - dom' doctor am sida, ce sa fac, ma puteti ajuta? - Da baiete....bei 1l lapte, manaci 2 kile de prune nespalate impreuna cu 3 rosii si un kilogram de zmeura, o cana mare de apa rece de la frigider, portie de iahnie cu doua beri reci si la sfarsit dai pe gat o cana cu iaurt ! - Si o sa-mi treaca domn doctor? - Nu ma, dar macar in ultimele clipe ai sa intelegi si tu la ce foloseste curul !

La tara vin colindatori

Atunci cand vi de la Bucuresti la tara la parinti lucrurile se schimba. Timpul se dilata si din primul minut iti dai seama ca ai timp si incepi sa te gandesti ca sa faci cu el. In aceasta perioda este Craciunul. Spre surprinderea mea inca vin din sat copii sa colinde. Acesti copii au bun simt si se bucura de banii primiti in urma colindului. Foarte frumos si ma bucur ca inca avem parte de asa ceva.  Hai sa avem un Craciun Fericit!